Time after time

Idag är der bal i Osby, det vill säga Josefin har tagit ledigt från skolan för att kunna vara med och fotografera lite. Det betyder att jag fick sovmorgon men we the kings hade livestream chat och spelade några låtar akustiskt från den nya skivan. Så efter alla i min familj hade gått till sängs satt jag uppe i mörkret i min ensamhet och väntade på att den skulle börja. Det där med tidsskillnader är jobbigt. Under tiden läste jag i min bok som jag fick förra sommaren när jag jobbade på biblan. När jag väl kunde lägga mig och sova var klockan så mycket som halv två. Men det är inte lätt att sova när det är som en bastu i rummet. Låg där ett bra tag innan jag lyckades somna. Jag har ett svagt minne av att den sista gångngen jag tittade på klockan stod den på 02:38. WHOPPIDO!
Nu ska jag tömma mina minneskort och göra mig redo för dagen.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Henningviktoria

Follow your dreams, you can reach your goals.

2012-02-03 @ 09:39:34
URL: http://henningviktoria.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0