How do you feel when rain clouds come?

Idag fick jag kämoa mig upp ur sängen vid halv nio, det var jobbigt men det gick. Jag, mamma och syrran åkte till stan en runda. Min syster fick med sig en Kitchen Aid hem. Själv köpte jag en klänning tills på fredag och en typ jackkoftsak i ett tunnt jeanstyg. Klänningen är vit med blommor i olika slags blå.
Eftersom jag inte var hemma idag missade jag ganska mycket tennis men jag får ta igen det imorgon. Då spelar Söderling. Ska läsa lite Poe nu och kanske titta på en film efter det, får se hur det blir. Ska försöka gå ut en runda med kameran någon dag snart men jag är lat. Det blir inte så mycket bilder här inte.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0