En nagelbitare det där

Det blev fyra timmar framför tv:n idag, så lång var Robin Söderlings match mot Lleyton Hewitt. Det var en riktig rysare och jag skrek många gånger, under första halvan av frustration men under andra både av glädje och frustration. Men efter fem set vann Söderling äntligen. Jag är inte den första som ger upp hoppet men efter två set trodde jag der var kört. Så var det inte det! Snart ska jag titta på ännu mer tennis, Roger Federer spelar snart. Jag känner att mina inlägg bara handlar om tennis men jag gör inte mycket annat om dagarna så det finns inte något annat att berätta om. Ska fixa efterrätt med mamma, jordgubbar, annanas och banan med riven choklad på och in i ugnen med det. Gott.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0