De kan se läskiga ut

Kom hem från byn för lite mer än en timme sedan. Jag har barit på två skolavslutningar i kyrkan. Först var det syrran och Axels. Min syster sjöng Shadows and regrets (Yellowcard, inte Yellow card som det stod i programmet!) och Jonathan Almfjord spelade gitarr och det var asbra! Mamma hon filmade, men det blev skakigt som satan. Om ni inte var där missade ni i alla fall något. När vi skulle gå från min kusins avslutning några timmar senare träffade jag min gamla lärare. Har inte sett honom sedan nian så det var kul. Nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll, förmidligen blir det byxor även om solen börjar krypa fram.
//Juuuss

(Syrran fick hela 19 MVG!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0