Crash land

Jag funderar på att beställa en tröja från sångarens i You me a six klädmärke eller kanske en skiva från cdon. Men det kommer förmobligen sluta med att jag inte köper något av de.
Igår spelade Twin atlantic på Siesta, Bea skulle ringa mig men dum som jag är glömde jag bort det. Men jag hade faktiskt ljudet på på mobilen så det kan jag inte skylla på. Vi satt och åt när hon ringde och jag kom inte på det fören klockan var tio på kvällen. Snacka om att jag blev sur på mig själv. Axel han fick stå ut med mina utbrott resten av kvällen för vi höll på att fixa saker till studenten. Det blev fel hela tiden och vi slösade hur mycket papper som helst. Det började med att jag skrev att Marita var mamma till sin man, sen blev det bara värre och värre. Till slut lite innan elvatiden var vi äntligen klara och vi stack till grushålan för att bada. Det blev mitt första dopp för iår och det var riktigt skönt. Syrran var feg och tittade på. Badkruka!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0