I don't think I can forget about it

Jag har städat och varit duktig, precis som de senaste dagarna. Men jag har även hunnit med att lyssna på all time low på bbc radio one. Det var inte en lång intervju men ändå. Kollade in the blackouts nya turnédatum också, till min besvikelse var det bara massa konserter i tyskland. Man kan inte säga att man ska på europaturné när man bara ska spela i tyskland, då är det en tysklandsturné, inget annat. Lite småsur är jag jeppjepp. Men de påstår att det kommer fler datum imorgon, vi får väl se.

Idag säger vi grattis till mamma på födelsedagen! Hon läser inte min blogg precis men i alla fall.

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

MEN EXAKT, THAT'S WHAT I SAID! Tyskland my ass bitches :(

2011-07-07 @ 17:31:31
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0