Vad hände nyss?!

Jag måste bara dela med mig utav en sak som jag tyckte var ganska så hilarious. Som alla vet (eller kanske inte alla men alla som kände mig under mellan och höstadiet) var jag ett stort fan av...fuck jag vill inte skriva det men jag måste för detta är bara så himla fucked up. Simple Plan. Okej, there you have it people. Men nu till det roliga, ni kan fortsätta läsa när ni kommit över chocken ;)
Jag sitter och läser på absolutepunk.net och läser för skoj skull årets line up till warped tour. Och gissa vilka som står med där, jo SP. Som alla vet finns det ju alltid lovers och haters av band. När jag gick i åttan var alla på ap.net haters av SP. Nu när jag sitter och läser kommentarerna så är alla helt plötsligt lovers.
Så ni kan se för er själva
Vad har hänt under de senaste två åren jag slutade lyssna på dem och kom på att de är så fruktansvärt lama och extremt dåliga? Jo alla haters kompå att de är bra all of a sudden! Det är sjukt konstigt och roligt. Nu kan jag vara stolt över att jag lyssnade på dem innan alla andra på ap.net. Hahaha!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0