Such a beautiful lie

Jag har målat naglarna gröna dagen i ära och lyssnar på 30 seconds to mars. Det råkar vara så att Linda fyller 18 idag, hon gillar grönt och 30 seconds to mars. Igår var jag på väla och jag råkade hitta deras tre skivor för endast 200kr på skivlagret. Så nu har jag utökat min skivsamling utterligare. Jag lyckades göra av med tusen kronor på cirka sex timmar. Det ni, haha. Jag införsaffade en ryggsäck, tre skivor, present till Linda och en till syrran som fyller 19 på söndag.
Så grattis på 18års dagen Linda! Nu ska jag sminka mig innan jag ska bege mig mot Broby och och hennes fest.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Då missade vi varandra på Väla igår tydligen :)

2011-01-05 @ 15:40:45
URL: http://beatriceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0