Painted it red

De senaste veckan har min musiksmak ändrats ganska mycket. Jag och min syster diskuterade detta igår när vi letade låtar till henne att sjunga på en konsert som ska hållas på Granada här i Osby i mars. Vi kom fram till att det är tack vare Paper Route. Jag har börjat gilla mer indiemusik typ som Fanfarlo, Neon Trees och Daniel Merriweather. Syrran sa att min musiksmak har blivit mer vuxen och att jag börjar dra mig från pop/rock/punk scenen. Vilket är sant. Jag har blivit lite trött på den, allt låter likadant numera. Men Yellowcard kommer alltid behålla en gigantisk plats i mitt hjärta.
Hela dagen idag har har suttit och lyssnat på BBC radio 1 och upptäckt massor med ny och bra musik, med lite mer mysfaktor kan man säga.
Av någon anledning är låten bättre om man inte tittar på videon. Men det kanske bara är jag som tycker det, känn efter själv.
Love and rockets
Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0