The Masterplan

HEYOOOOO PEOPLE OF SWEDEN! I hopp om att Joss inte ska mörda mig övertog jag hennes blogg och planerar att så att säga "concour the world" med hjälp av den. Detta är första steget- att skriva ett inlägg. Det känns kanske inte som världens smartaste drag, men skenet bedrar. Jag måste liksom först lära mig hur detta med bloggande funkar, sen kommer jag att systematiskt äga ut er alla och, som sagt, ta över världen. Eftersom jag är en lat människa kommer det dock att ta några år innan ni märker något, men vid 2050 kommer världen vara en bättre plats, och allt på grund av denna bloggen- grattis joss, du är en del av the masterplan.
Nu ska jag återgå till mitt andra projekt, att komma hem innan midnatt. Så ha det fint, peace out och allt sånt där. HEJSVEJS.
P.S Jag är Batman... D.S
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0