Nights like gasoline

Jag sitter och har extremt tråkigt på vår engelska lektion, det är meningen att jag ska fota till vår uppgift men det kan jag bara göra hemma för det måste vara mörkt ute, och det är det ju inte precis nu. Klockan är halv tolv det vill säga mitt på dagen, då är det tyvärr inte mörkt i södra Sverige. Även om jag önskar att det skulle vara så ibland är det nog för det bästa att det är som det är. Här kommer en bild bara för jag inte har något bättre för mig. Den var tagen till vår andra uppgift i foto A förra terminen. Inte den bästa bilden men den är lite creepy. Synd att den är en aning suddig.
Vi slutar om tio minuter vilket betyder mat för vår del. Och det är jag tacksam för, jag är brutally hungry. Bara så ni vet. haha.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

NU KOMMENTERAR JAG. VISST BLIR DET FIIIIIINT!

2011-01-25 @ 13:21:58
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0