I want the old times back

Jag beslutade mig för att inte blogga idag eftersom jag har varit på så dåligt humör att det skulle bara resultera i att hag spydde galla på allt och alla. Men det ska inte hända nu jag lovar. Ni ska få se varför snart men för att dra ut på det lite.
   Tänkte bara meddela att jag hatar när jag måste välja mellan olika saker. Jag hatar att varje gång jag har tagit ett beslut så ska jag ändra mig i sista minuten, samma visa varje gång. Jag kan ju inte precis påstå att jag gillar det. Men det är sånt jag får leva med för jag är jag, och jaa. Jag kan ju inte vara någon annan. Jag har försökt men whats the use? Det blir bara värre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0