I am stolen

Idag ska jag vara ordentlig och få massor med saker gjorda. Jag har varit uppe i drygt en timme och jag har redan fotat tre bilder till bildspelet som ska vara inlämnat vecka fem. Förra veckan hade jag ingen inspiration men nu har jag så mycket ideér att jag snart sprängs om jag inte gör något åt det. Jag har två bilder att fota i studion imorgon till manligt/kvinnligt uppgiften och sen har jag bara en bild kvar till den som ska fixas i helgen. Detta känns faktiskt väldigt bra.
Senare idag tänker jag göra klart bildanalysen och hemuppgiften i mediekunskap och så hoppas jag att jag kan bli klar med engelskan så jag slipper den i helgen. I'M ON A ROLL!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0