Desperation kills

CAN YOU HEAR THE CROWD THEY ALL GO WILD FOR YOU AND YOUR DENIAL THEY'RE WATCHING YOU BREAK DOWN BREAK DOWN HATE ME ALL YOU WANT I'LL BE OKEY I'M HALF THE WORLD AWAY I'M LETTING YOU GO NOW GO NOOOOW!
Imorse är jag åt frukost satte jag på datorn bara för att vara på den säkra sidan. Och gissa vad jag ser när jag går in på ap.net?! Jo den fina bilden med fet text där det står yellowcard. Jag dog lite när jag såg det. Och det bästa av allt var att sidan crashade precis efter att jag hade lyssnat på låten. Vilken tur man kan ha ibland. Såklart dagen till ära har jag min snygga yellowcardtröja. En bra dag som ni kan förstå. Och om sex dagar kan man ladda ner the blackouts nya låt helt gratis på deras hemsida. Glad Josefin!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0