I din hjärna?

Jag sitter inne på mitt rum och väntar på att klockan ska gå fortare. Detta är nog det tråkigaste lovet jag någonsin har varit med om. Men imorgon ska det hända grejer i det oranga(eller typ gula) huset. Jag ska vara en duktig flicka men så kom jag på att böckerna ligger i skolan. Det var ju bra jobbat utav mig. FUCK! Det var det sämsta på hela lovet. Jag har varkens matte eller svenska böckerna hemma. Det känns ju bra om något. Oh well. Skyller på att jag är sjuk. Får ägna morgondagen vid pianot dådå. Vilket egentligen låter fan så mycket roligare enligt mig just nu. Men fan också! Jag som skulle vara duktig som in i booommben. Så blev det inte så. OPPSI!
//Juuuss
Detta inlägget blev heludda, men ja. Jag är sjuk och trött, och konstig i vanliga fall ändå så. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0