Love story in the Russian Revolution

Pallade inte blogga igår så jag gör det nu istället. Tänkte gjort det när jag kom hem men jag satte mig i soffan och läste. Igår åkte jag lite spontant hem till Milla för att jobba på vårt natrukunskapsarbete. Det gick framåt men inte jättemycket. Nu har vi börjat i alla fall vilket känns bra. Klockan är snart elva, jag har redan hunnit läsa trettio sidor i min bok och skrivit i min reading log. Jag har letat upp fakta om Marcus Sedwick och skrivit snart 200 ord om honom. 
Just nu håller Pappa, Hugo, Micke och Tony på att byta fönster i smedjan så jag har lite svårt att koncentrera mig men det går relativt bra ändå. Mitt mål är att ha läst ut min bok imorgon och vara klar med psykologiprovet. Får se hur det går.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0