Take my advise and leave right now

Jaha, här sitter jag och letar efter högskoleutbildningar som jag kan tänka mig att gå. Fy vad det känns jobbigt. Jag har liksom inte en blekaste aning och det finns så mycket att välja på. Det hade varit så mycket enklare om jag visste vad jag ville. Inför gymnasievalet var jag helt säker på vad jag skulle gå och var. Önskar att det var likadant nu, men så är det inte. Kan inte någon liksom bara välja åt mig? 15 april måste jag ha bestämmt mig. Det känns inte helt okej. Jag har inga läxor att göra men jag måste fatta ett beslut som kommer påverka mig resten av mitt liv. Va fan liksom! Kind of feeling the pressure here.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0