For better or for worse

Vi är tillbaka i samma vanor som innan praktiken. Milla sitter och spelar tetris och lyssnar på you me at six. Jag, jag gör inte något alls. Jag bara tittar runt lite på tumblr och vill att tiden ska gå fortare så jag kan få åka hem. Men innan dess har vi svenska och en tre timmar lång webbdesignslektion. Jag brukar itne ha något emot det men idag ska vi tyvärr till vår förtvivlan ha Emanuel och inte Bruce. Så vi får se hur kul det blir. Jag anar att det blir hemskt och att vi inte får sluta tidigare som jag önskar.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag skulle kommentera? :O

2011-12-13 @ 10:10:34
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kallar mig för Tage, men jag föredrar Sune. Jag är lång, men inte för lång. Sannolikheten säger att du känner mig, men så är inte sanningen. Jag är som vem som helst, and you're just as sain as I am

2011-12-13 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0