Blind much?

Kom på att jag glömde berätta om en sak som inträffade när jag och syrran gick på nordstan igår och var påväg till pressbyrån. Vi går där och pratar och när vi närmar oss pressbyrån är där en stor scen med massor av människor och en kö ringlar sig upp på scenen. Vi båda undrar vad som händer och stannar och tittar. Efter en liten stund ser jag en emorm bild på Eric Saade (är det så man stavar det?, vet inte riktigt. haha) bakom scenen. Jag tittar på bordet som står på scenen och där sitter han ju. Syrran vet fortfarande inte vad som händer och står där som ett frågetecken. Jag var tyvungen att berätta för henne och peka på bilden för att hon skulle fatta. Hon "missade" bilden som var typ 10x10 meter stor. Haha. Hon klagade på att hon inte hade glasögon på sig. Så aaa, jag tror min syster är blind. Oops, liksom.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0