We'll be miles apart

Imorgon flyttar min käraste syster till Göteborg och på onsdag börjar hon på universitetet. Och det är inte bara hon som ska flytta, vi har sålt vårt hus. Det tar dock några månader innan vi flyttar men nu kommer det hända for sure. Så snart bor jag i byn. Det betyder att jag slipper vänta på att någon kan hämta mig vid bussen eller tåget och bara gå hem när jag vill. Och enligt mig låter det väldigt skönt. Visst jag har ju bara mindre än ett år kvar på lbs nu men ändå. Som pappa sa för några veckor sedan, "Då kan du sova tio minuter längre på morgonen". Göttans! Mamma är lite deppig över flytten men inte jag. Antar att det är för att jag vet att jag skulle flytta någon dag i alla fall, hon har tänkt att hon och pappa alltid skulle bo kvar i samma hus men nu blir det inte så. Och saken är den att jag tycker om förändringar, mamma gör inte det på samma sätt som jag. Jag tycker inte om rutiner och att allt alltid är det samma, jag är en person som tröttnar på saker och ting väldigt fort. Det ska hända något konstant enligt mig. Nu måste jag dock sova. Är glad att jag får lite sovmorgon på onsdag eftersom jag ska sova hos Bea imorgon. Längtar, haha.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0