We for sure are the children of the night

Till slut lyckades jag masa mig upp ur sängen, men det var jobbigt. Frukosten är avklarad och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men innan jag tänker ut det kan jag berätta att jag var hemma hos Björn igår på en liten filmkväll. Björn och Hanna kom och hämtade mig vid åtta sen drog vi vidare till Torggrillen och Ica. Eftersom alla i min familj skulle jobba idag så var det inte någon som var så pigg på att hämta mig men det är tur att folk har körkort nuförtiden så jag slapp gå hem. Och det ville jag verkligen inte efter den filmen vi kollade på, för den var inte och leka med. Jag kan säga att jag gick väldigt fort från bilen till dörren när jag kom hem. Lite mörkrädd är man ju allt. 
Ikväll ska jag och mina buddies dra till Trollabadet en runda, det lär nog bli fint.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0