Just another day

Håller på att somna för den som vill veta. Hade tänkt jag skulle svara på ett mail jag fick från en som jobbar på IKEA-katalogen om min praktik. Jepp ni läste rätt, jag har redan börjat söka. Hon vill att jag ska skriva vilka kurser vi har läst i skolan och vad jag helst vill göra där på praktiken och lite sånt. Men jag orkar inte just nu. Får helt enkelt göra det efter en liten tupplur och när jag fått mat i magen. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött! Fy på det, jag som har saker att göra. Måste slänga ihop webbdesign uppgiften och städa rummet så jag slipper det imorgon. Men först, sova lite. En dag med att gå upp kvart i sex och jag är redan helt slut. Vi som inte ens har gjort något på hela dagen i skolan, bara massa håltimmar och så fick vi sluta tidigare. Det börjar ju bra (enorm ironi!).
TRE DAGAR KVAR NU!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0