Guess I'll see you in hell

Och så var det augusti! Vet ni vad det betyder?! Yellowcard om 25 dagar. 25 dagar! Det är typ ingenting. Helt sjukt är det. Men i alla fall så var jag hemma hos Hanna igår och hängde med henne, Emmy, Linda, Emily och Ebba. Vi gjorde pizza, pratade och spelade spel. Emmy hon körde hem mig snäll som hon är. När vi kom ut från villaområdet ut i skogen till mig var det som att köra in i en vägg av regn. Helt utan förvarning spöregnade det. Från klarblå himmel till ett stort svart moln rakt över oss. 
Just nu sitter jag och och tittar på you me at six hemsida. Det finns en nedräkning uppe i högra hörnet, och tydligen ska det hända något om 1h och 40 minuter. Spännande! Har väntat på detta i fem dagar nu så vi får se vad som händer.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0