Den är enkel

Har projekt och företagande i 107:an just nu. Värsta jag har varit med om (fast ändå inte). Kan vi gå hem nu? Inget svar...nehe...okej. Nu ska jag, jag vet inte vad jag ska göra. Önskar jag hade mina hörlurar här. Fast det hade nog inte varit så bra om jag satte på mig dem och inte lyssnade alls. Detta får helt enkelt duga. Jag har ingen aning om vad jag snackar om bara så ni vet. Det värsta av allt är att jag försöker anteckana men det går inte att se vad han skriver på tavlan. Och så har jag ju inga glasögon på mig heller så jag får nog skylla mig själv lite. Men nu ska vi tydligen ha fest för vårt projekt vi gjorde blev skitbra.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0