After my picture fades

Funderar på att ta en bloggpaus, typ tills skolan börjar. Fast jag vet inte när den börjar men ändå, vilket jag tycker att jag borde veta. Men jag har liksom inget kul att skriva. Jag kan berätta att mäklaren kommer hit imorgon klockan tio så jag får inte sova till kvart i ett som jag gjorde idag. Hur kul är det liksom? Inte så värst. Så jag säger helt enkelt hej då tills dagen då skolan börjar igen, om det inte händer något som jag absolut måste skriva om. Har svårt att tro det dock. Jag tror vi börjar den nittonde, det är om typ 10 dagar så det borde ligga ett brev från LBS i brevlådan denna veckan. Om inte blir jag faktiskt lite orolig. Anyway! Ha det bra tills dess peeps, I'm signing out.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0