You're somewhere out there looking down

Det blev inget inlägg skrivet här igår. Mest för att jag inte hade så mycket och säga och för att jag är lat. Men nu vet ni det. Jag sov hos Bea tills idag. Vi planerade att vi skulle bara kanelbullar men så fastnade vi framför Joshs i you me at six ustream chatt. Han satt och tittade på fotboll samtidigt som han svarade på fans frågor. Vilket resulterade i att han helt plötsligt gjorde massa roliga ljud för att de var påväg att göra mål. Men jag gillar det! Killen han borde göra sånt oftare.
Nyss spelade jag lite reggae på piano. Det är faktiskt riktigt kul. Jag gillar min läxa, den är skojjig men snabb. Innan idag var jag och mamma nere på salongen och klippte mig. Mitt hår var i stort behov av en klippning. Senast jag klippte mig var nog innan jul ungefär, och det är ett tag sedan. Jag och mamma kom även fram till att jag snart ska färga det också. Lite mer gingerhead typ. Det ska bli så fint så!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0