Du har Simple Plan mellan benen

Så lät det när jag och syrran hade en liten, (eller nej den var inte liten) photoshot innan idag. Hon ligger på min säng med massor av skivor runt sig och ja, en simple plan skiva ligger mellan hennes ben. Nu sitter jag och redigerar bilderna i soffan och mamma sitter här och tittar på så ska det låta. Syrran är i byn och bowlar med klassen sen åker hon hem till Axel och sover där.
Imorgon är det dags för högskoleprovet och vi får väl se hur det går. Men jag har inte så särskillt stora förväntningar, haha.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: beatrice

HAHAA LÄSTE SIMPLE PLAG

2011-04-01 @ 23:07:55
URL: http://beatriceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0