Att avregistrerea ett spöke

Sitter ute i växthuset och läser en av böckerna jag fick när jag jobbade på biblan. Den är...udda. Det är tjugotvå noveller skrivna av olika litauiska författare. Idag har jag gjort mycket trots att klockan bara är fem. Jag har diskat, pluggat, läst, solat och spelat lite piano. Snart ska jag bege mig in för att städa mitt rum. Sovsäcken som Bea hade när hon sov här ligger fortfarande på golvet. Jag tror det är dags att rulla ihop den nu. Senare idag ska jag förmodligen beställa en tröja från England eftersom pundet är sjukt lågt just nu. Och för att jag vill ha den såklart. Dessutom är det lite konsertbiljetter som måste köpas också. Satan vad pengar jag kommer lägga på konserter!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0