Not so great no...

Jag kom nyss på något dåligt. Det är onsdag och jag har ine övat på min pianoläxa. När jag har komit hem har jag bara ätit gjort mina läxor och sedan hoppat i säng. Jag är konstant trött, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Som tur är får jag sova på fredag för då är jag ledig. Förutom mitt tandläkarbesök. Jag kommer knappt upp ur sängen på morgonen och får verkligen anstränga mig. Jag vet inte ens vad det är som får mig att gå up. Antar att det är för att jag helt enkelt måste. Jag har inget val. Visst gymnasiet är frivilligt men ska det bli något av mig är det faktiskt ett måste.

Nu ska jag umgås med min familj (och våra gäster för kvällen) och försöka få upp humöret lite.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0