Light me up when I'm down

Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på The pretty reckless debut album. Jag gillar det skarpt! Jag har längtat efter att får höra det ett bra tag. Jag ska snart krypa till kojs. Mitt huvud sprängs snart, precis som igår. Hoppas det inte bilr samma sak imorgon. Vi ska hem till farmor och farfar för farmor fyller år. Just nu är jag inte sugen på det, men hoppas det ändras tills det är dags. Dessutom hoppas jag att mamma hämtar mig i skolan så jag slipper vänta tills bussen går. Och så att jag slipper bussen med för den delen. Är lite trött på buss och tåg nu. Det är inte så bra, med tanke på att tvåan nyss börjat. Det kommer bli ett långt läsår.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0