Bara låt mig va

Numera känner jag mig tvingad att skriva på bloggen. Innan var det kul och jag gillar gå tillbaka och läsa vad jag har gjort. Men nu orkar jag bara inte längre. Men i alla fall, för att hålla den lite levande.
Idag på väg till bussen efter skolan fick jag en konstig inpuls. En bild körde ut på parkeringen och när han som satt i bilen kollade på oss räckte jag ut tungan. Han blev så paff! Vet inte varför jag gjorde det. Jag var bara allmänt trött och hade inte skrattat mycket under dagen. Men där fick jag mig allt ett riktigt gott skratt. Det var det bästa som hände idag.
För cirka en timme sedan var jag ute och fotade en snabbrunda. Och jag fick till den klockrena bilden. Jag blev så fruktansvärt glad. Men nu ska jag tvätt håret och sätta i lite inpackning. Mitt hår blev helt sabbat av permanenten.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0