I'll point you to the mirror

Först vill jag meddela att min syster hennes pojkvän klarade uppkörningen så nu får se köra bil hur mycket de vill. Syrran firade med att köra hem till Tuva (hon är där just nu) och Axel körde en runda bara för att. Nu har jag skrivit ut loggan till syrrans uf företag och ska snart sätta mig och spela lite sims. Haha. Men först, ska jag kolla på Paramores nya musikvideo till Playing God. Om pappa kan sluta lyssna på Pretty Maids någon gång det vill säga.
   Men jag är i alla fall glad på grund av bland annat Yellowcard, The blackout, syrrans körkort, min sovmorgon och ledighet imorgon och fredag. På fredag ska jag ju även se den nya Harry Potter filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0