I wish it was 6/10 2010 again

Bara för att en viss person bad om det, och för att jag måste hålla mig vaken. Jag har tre nya vänner på facebook. Haha. Jag har inget att skriva. Så detta kommer bara bli en massa random saker. Jag är ätit en cupcake idag, varit hos tandläkaren och....ja det var det. Jag kollade på Grey's på kanal 5 nyss för den som vill veta. Om ni undrar vad det är för skit jag babblar som så kan det förklara en del att jag är trött. Dessutom tröttchattar jag med Milla. Ni vet hon som sa till mig att skriva detta. Fast det skrev jag kanske inte. Jag orkar inte kolla. Men anywhoooo. That was the end of this.

Hejdå.
//Juuuss


Kommentarer
Postat av: Milla

H A H A D U Ä R J U F Ö R U N D E R B A R M I N V Ä N P U N K T O C H D E L A M E D D I G A V C U P C A K E S E N U T R O P S T E C K E N

2010-11-03 @ 22:29:15
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0