Take, take, take, take, take it away!

Hejhopp!

Man kan tro att jag är glad, men nej nej så fel man kan ha. Har jätte meaga fruktansvärt ont i min nedre tandrad! FY FASEN VAD ONT DET GÖR! Känner för att slita ut all denna jäkla metall ur munnen och kasta det i soptunnan. Bryter snart ihop! "Vill man vara fin får man lida pin." Det är en underdrift! "Vill man vara fin får man lida så in i helvete". Det passar mer. Ska kolla i frysen om vi har lite glass kvar men jag har nog redan ätit upp all. Får nog bli en alvedon. Har en skål med maltesers på skrivbordet men just nu gör det för ont att äta dem. Får spara dem till en annan dag. Ord kan inte beskriva så ont det gör!

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv. Ha en bra onsdagskväll!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0