If it's love that she wants.

Love that she needs. Don't come looking for me. Cus I'm so far gone.   

Har du någonsin tänkt att en dag var så onödig att du hade kunnat hoppa över den. Att det hände absolut ingenting och den var slöseri med tid. Så känner jag idag. Man kommer till skolan, en lärare är sjuk och på nästa lektion har man inget att göra för man blev klar med arbetet för länge sedan. Man är så desperat att man frivilligt hjälper en klasskompis. Jag hade lätt hoppat över denna dag. Idag var en värdelös dag. Den har gett mig inget. Jag har inte lärt mig ett skvatt idag. Hur lönt känns det att gå till skolan när man inte lär sig något. Man går i skolan för att lära sig saker. Lärde jag mig något idag? Nej.

//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0