En ros i vatten

Jaha, då var det måndag idag. Synd det...

Jag har bara varit aktiv på en av dagens lektioner. Multimedia. Men det är bara för att det är kul. Håller just nu på med min tidning. Dock har Jonas sagt att vi itne ska lägga ner så mycket tid på det egna projektet. Ops! Det har inte jag hört någonting om. Säger vi.
   Började nyss på min svenska redovisning. Tror jag är klar med den också. Fast vill inte hålla den imorgon för jag vill hinna öva lite med mamma som publik först. Man ska ju inte läsa inantill, och jag har bara ett A4 med stolpar. Men det ska nog gå bra. Borde kunna hålla det på onsdag. Det är bra att få det gjort så slipper man ha det efter sig.

Inte mycket uppdatering på senaste tiden men så är det. Jag har annat för mig om dagarna. Blir lite bättre med det på torsdag. Nu ska jag spela lite piano innan jag ska sova.
   //Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0