New music coming your way!

Känner någon för att höra lite ny musik? Det gjorde jag i alla fall. Ni borde följa mitt exempel och lyssna på The Auditions nya låt. En ny låt kommer varje dag upp på deras hemsida tills den 16mars då skivan släpps. Just so you know. I like it! theauditionrocks.com för den som är intresserad. Först måste man dock skriva upp sig för att få nyhetsbrev från dem men vad gör det?



Sitter just nu i soffan med syster Zandra vid min sida. Snart blir det fika med familjen som innehåller kladdkaka med glasyr på. Kanske ska kolla på andra chansen i melodifestivalen senare ikväll men jag får se. Tror inte det blir så. I am not a fan! Har bara sett en deltävling av fyra, och det var den senaste. Fyi så var det inte bra enligt mig. Jag är nog inte ensam om det heller. Om jag är det så är det något allvarligt fel på svenska folket!

Ha en mysig lördag
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0