It's three flights down to happiness

Hello! :D

Det har varit en relativt bra dag idag. Dock pratar jag fortfarande som en bebis, eller något liknande. Upptäckte igår att jag inte kan vissla längre, det går bara om jag anstränger mig väldigt mycket. Och ofta man orkar anstränga sig för att vissla. Mitt huvud håller på att explodera så jag ska nog bara lägga mig i sängen och...bara va. Satte mig här för att göra det sista på samhällsarbetet men det blev inte mycket gjort. So i give up, for now.

//Juuuss

I'm changing trains the station remains
Footsteps in the stairwells echo
I lost track of days
I found thousands of ways
But how to quit you, nobody knows

So leave me, you're free
It's three flights down to happiness
Be sure you close the door
And I'm on to you
Nothing ever works out like it should
Three flights down - Yellowcard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0