I'm a creep...

Jaha då har man tandställning och pratar allmänt udda. Men jag tröstade mig med att köpa en ny och väldigt fin väska. Den är grön för den som vill veta. Jag har precis ätit fyra kex, och det tog cirka 20 minuter. Om man vill gå ner i vikt kan man ju alltid skaffa tandställning. Fast nu är det ju så att jag behöver gå upp i vikt och det kommer inte gå så bra längre. Dels åt jag min sista godisbit igår! Och det tar flera timmar för mig att äta. Dear god hur ska detta gå till? Ikväll ska vi äta potatismos och lax så det ska nog gå ganska bra. Hoppas jag.

Nu ska jag installera cs3 på datorn som jag har fått utav Axel. Tack tack! :D Kommer nog sitta och nörda photoshop hela helgen nu. Men det är kul.
//Juuuss

I can bearly sleep
I can bearly eat
It's been three whole weeks
since I've heard you speak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0