I get by with a little help from my friends

Har inte bloggat på ett tag nu. So here we go, a shortie innan jag ska sova. Ikväll har jag sett på film med syster och Tuva. Den var bra, fast vi gillade inte slutet. Johnny Depps karaktär dog! Not nice. Men i alla fall så var det mysigt. Tuvaluva åkte precis hem och nu snackar jag lite med Bea på msn.

Imorgon ska jag ta med mig tre Barbiedockor till skolan. Man kan ju undra varför jag ska det haha. Vi ska ha dem på matten när vi räknar skalor. En till mig, en till Millhouse, och en till Beatricen. Vi kommer sååå ha snyggast! haha. Imorgon ska vi även hem till Rebecca och ha lite myspys. Kommer bli awesome! Innan dess kommer Malin och Siggis hem till mig. Och nu ska jag sova. Ha en bra fredag! :D

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0