Bad morning!

God morgon alla fina personer!

Nu äntligen är jag i skolan efter ett inställt tåg och allmän ilska. Orkar verkligen inte med dessa jäkla tåg! Kan ju knappt ta mig till skolan nu längre. Och sedan på tåget från Hässleholm till K-stad var det för lite vagnar. Stod och trängdes med mass random people, och en äcklig gamal gubbe som luktade rök. Trodde jag skulle kvävas. Stod och höll andan så länge jag kunde tills jag var tvungen att ta några andetag, och sedan hålla andan igen. Helt sjukt vad man kan lukta rök! Det är så uschigt! Tog lite astmamedicin direkt när jag kom till skolan. Det var ett klart måste.

Nu ska jag återgå till skolarbeten. Have a good day!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0