Whiskey shots and cheap cigarettes!

Tisdag, tisdag, en tråkig och seg dag.
  Idag gjorde jag efter många om och men två av mina omprov i matte. Dock kom jag på för någon timme sedan att jag gjort fel på en uppgift. Jag glömde dela med två! Men det får va så. Imorgon är inte Jenny där och på torsdag är det avslutning. Jag sätter inte mig och gör prov samma dag som vi slutar för sommaren! Aldrig! Hon får skylla sig själv att jag inte fick något formelblad och att jag inte fick göra ekvationesprovet. Not my problem! Bara jag fick vg på nationella så ska det nog bli bra.

Nu ska jag sätta mig och läsa en bok innan maten. Behöver verkligen ta det lite lugnt.
//Juuuss

(Har Green Day på huvudet därav dagens rubrik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0