I think I'm in love...

with a dress!

Söndag och jag har ont i halsen. Inte bra, inte bra! Men jag har precis gjort lite te och sitter nu i köket.
   Igår var vi i rinkaby och köpte tyg till syrrans och Tuvas balklänningar. Tuvas mamma ska sy dem så det var lika bra att sätta igång. Själv vill jag ha en vintage från 50 eller 60-talet. Jag och syster satt och kolla lite på internet igår och jag hittade några riktigt fina. Dock var de flesta sålda eller så fanns de i usa med dyr frakt. Några var även trasiga. Men ni ska få se en av mina favoriter. Men den var ju såklart såld.



Hittade en som inte var såld men inte gick att beställa än. Det stod Comming soon. Så jag har ignen aning om priset.



//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Oyeah!

2010-06-15 @ 12:47:24
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0