G'night

Måndag, kväll lite efter 22.00. Jag har inget att göra, det är inge bra på tv och jag orkar inte göra något fysiskt. Funderar på att sova men det är lite tidigt för det än. Dagen har varit bra. Jag och syrran cyklade till Lucas och bakade. Dessutom använde jag hans longboard lite med. Jag kände mig cool efter ett tag! I början såg jag bara klumpig ut tror jag.
   Fotade Jacob när han hoppade stuttsmatta, våra lyckokakor, syrrans brännsår efter en liten olycka med bakplåten. På vägen hem stannade vi vid träbron vi cyklar över varje gång vi ska ner till byn. Dock glömde jag mitt ena memory stick hemma så det blev knappt några bilder. Så på onsdag släpar jag dit henne igen!
   Imorgon ska jag redigera bilderna och städa huset. Är lite för trött för att fixa med bilderna nu. Hade gärna gjort det men hade nog inte blivit så bra då.

Slänger upp en annan liten bild från en annan tråkig kväll.
 

Believe I am gonna sleep now.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0