Borta igen

Tiden går fort. Jag börjar jobba om lite mer än en vecka. Sedan är det inte mycket kvar av lovet. det är sorligt men det känns bra på något sätt. Känner mig lite tveksam vad det gäller LBS nya lokaler, men vi får väl se hur det blir. Bra hoppas jag.
   Nu har jag precis packat väskan för att spendera en natt hos Bea i Bjärlöv. Imorn kväll ska vi till Kristianstadsdagarna och på söndag bär det av till Milla för en photoshoot. I min väska ligger nu alla klänningar jag äger och några kjolar. Snart blir det sängen för jag ska upp vid 08:00. Jag ska åka med moster och familj eftersom de ska till stugan och på vägen släpper de av mig hos trice.

/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0