I found a new drug...

.. eller tja en yttligare. Musik har varit min drog i ganska många år nu och det är det fortfarande. Den nya är att läsa. Visst det gar gått i perioder och just nu är jag mitt inne i en. Det enda jag har gjort i två hela dagar är att läsa. Nästan nonstop! Det har även fått mig att inse att jag behöver nya böcker. Har inte pengar till det så ska dra till biblan på tisdag. Skulle ha gått dit iaf. Syrran ska låna skivor till sin 18år fest. Har lite svårt att fatta att hon faktiskt fyller arton på lördag. Men det kommer väl.   

Temat på festen är venetsiansk maskerad. Ni vet när man har sånadära masker på sig. Och självklart ska alla ha mask. Om inte får man inte komma in. Det ni! Den kommande veckan kommer att vara proppad med förberedelser. Imorgon ska jag städa rummet. NOGA. Inte det vanliga slarv städandet jag brukar göra.
Satt nyss och tänkte på vad jag ska ge henne. Men sedan kom jag på den mest klockrena presenten. Kan ju såklart inte skriva vad ifall någon skulle få för sig att säga det till henne.

Även idag har jag läst en hel del. Men inte hela dagen pga att vi skulle äta middag hos farmor och farfar. Och det händer inte så ofta så det var till att hoppa in i duschen och slita sig från boken. Det var jobbigt.

Nu ska jag fixa lite med bloggdesignen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0