Enemy among us

Sitter i skolan, lyssnar på Paper Route och har mediaproduktion. Jag har precis redovisat om vad en grafisk formgivare gör. Jag tror det gick ganska bra. Pratade nog lite fort med det jag jag ju alltid så vad kan jag göra åt det.
Idag har inte hänt mycket, men det var sovmorgon på nästan en timme. Det behövdes verkligen. På idrotten pratades det om energi processer. Trodde jag skulle somna men jag klarade att hålla mig vaken.

Igår efter skolan gick jag en välsigt lite runda på stan med mamma och syrran innan jag skulle till tandläkaren. På Aima hittade jag en tröja/kläning och ett par jeans. Tröjan var lite onödig men jag gillade den så var bara tvungen till att köpa den. Hos tandläkaren fick jag reda på hur allt med min tandställning ska gå till. På sportlovet ska jag få en konstig plast grej i gommen så jag inte ska kunna bita ihop eftersom anners får inte tandställningen inte plats där nere. Det är svårt att förklara men hoppas ni fattar lite iaf. I mars så får jag tandställning där nere isatt sedan får vi se när jag får den där uppe. Allt ska typ vara färdigt om 1,5-2år. De flesta är ine glada över att få tandställning men jag är superglad. Kanske lite svårt att tro men så är det.
När jag kommer hem ska jag öva på pianoläxan (it ends tonight) och göra absolut inget annat.

Ha en bra torsdag.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Emmy

det var nog bara för att jag lysnade i genom din redovisning som den blev så bra ;)

2010-01-22 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0