New laptop in my heart

Sitter och surfar för första gången på den nya datorn som pappa köpte idag. Äntligen slipper jag vänta på att pappa ska bli färdig för att använda datorn.
   Idag körde pappa mig till stationen som vanligt och när jag kommer dit står det inte att tåget är sent. Men se på fan så skulle det vara inställt! Jag börjar bli sjukt irriterad på alla dessa jäkla tågförseningar och skit. I onsdags fick jag sitta på Hässleholms station i över en timme. Hur kul var det på en skala liksom. Jag hade inget bättre för mig så jag gick och köpte choklad på Pressbyrån halv åtta på morgonen. Men i alla fall så slutade det med att pappa körde mig till skolan för han skulle ju ändå hämta mig i skolan senare på dagen, vi skulle köpa laptops när jag slutade men nu gjorde han det innan.
   Så nu sitter jag i mammas och pappas säng med en sprrilans ny dator och syrran sitter vid skrivbordet och surfar på ytterligare en. Och för den delen så sitter pappa bredvid henne på en tredje laptop. Ser nog lite kul ut skulle jag tro. Men snart ska jag dock gå och städa mitt rum och bädda sängen. Halv sju kommer nämligen Tuva med familj för att äta middag och umgås.

Have a good Friday
//Juuuss

Grattis på födelsedagen Bea! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0