KB is tha' shit...

Igår var det Neverstore på Kulturbolaget i Malmö. Tredje gången man sett dem live nu då. But...let't do it again!

Gårdagen börjades med att sitta vid datorn ett bra tag. Sen vid fyra åt vi och vid femtiden kom Emmy (med föräldrar) och hämtade mig och syrran. I bilen till KB lyssnades det på Calle Kristiansson med mera.
Vi var framme vid halv sju tjugo i eller något liknande. Efter några minuter joinade Sigge oss, och jag kan säga att kön den var pinsamt kort. Det var nästan lite synd om dem, men det blev ju ganska bra ändå.

Efter konserten när vi stod ute och väntade på att Sigge skulle bli hämtad tog hon typ ett steg bak eller något och krockade med en snubbe som gick förbi precis just i samma ögonblick. Det var priceless, jag skrattade så jag fick ont i magen.
Men i alla fall så lägger jag nog upp några bilder senare idag.
//Juuuss

Glad alla hjärtansdag på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0