I am still painting flowers for you...

Nu har jag pluggat till engelskaprovet imorgon. Lite för lite dock skulle jag tro. Ska gå igenom glosorna en gång till så ska det nog gå bra. Jag ska snart lägga mig och sova. Vid elva-tiden är det curling som jag vill se så ska ta en blund innan dess,sedan är det back to sleep again. Men så är det i dessa OS tider, fast det var värre under sommar-os. Då var det sjukt mycket jag skulle kolla på. Det blev inte mycket sömn under den tiden. Friidrott in my heart. Slutade visserligen på friidrott i sjuan (inte frivilligt, tränaren slutade) men jag sitter fortfarande klistrad vid tv:n när de visar en tävling. På torsdag kommer bilderna från Neverstore konserten men ni kan ju kolla in en recension på aftonbladet sålänge. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article6603685.ab 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0